Στο Νοσοκομείο μας λειτουργεί βάση του Ν.4368/2016 (ΦΕΚ21/Α/21.2.2016), αυτοτελές «Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών /-τριών Υγείας», του οποίου το πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας ορίζεται από την αριθμ. Α3δ/Γ.Π.οικ.10976/10.2.2017 υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 662/Β/2.3.2017) και υπάγεται απευθείας στον αναπληρωτή Διοικητή.

 Οι δημόσιες υπηρεσίες υγείας έχουν σκοπό την εξασφάλιση του δικαιώματος των πολιτών να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα της υγείας τους μέσα από διαδικασίες που εξασφαλίζουν την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, με σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Ο καλά ενημερωμένος ασθενής είναι σε θέση να επικοινωνήσει καλύτερα με Ιατρούς, Νοσηλευτικό, Διοικητικό και Βοηθητικό προσωπικό, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην αποτελεσματικότερη περίθαλψη του.

 Στο ισόγειο του Νοσοκομείου μας, λειτουργεί το αυτοτελές «Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών /-τριών Υγείας», όπου μπορούν να απευθύνονται οι ασθενείς ( νοσηλευόμενοι και εξωτερικοί), οι συγγενείς και οι συνοδοί των ασθενών, οι επισκέπτες και όλοι οι ενδιαφερόμενοι πολίτες για την άμεση ενημέρωσή τους για θέματα του Νοσοκομείου, να υποβάλουν προτάσεις ή καταγγελίες που αφορούν στην παροχή υπηρεσιών υγείας και κυρίως να προστατεύονται κατά την άσκηση του δικαιώματός τους στο βασικό ανθρώπινο αγαθό της υγείας.

 Όλες οι δράσεις του Γραφείου στοχεύουν να συμβάλουν στη διευθέτηση υποθέσεων που απορρέουν από την άσκηση του δικαιώματος του Πολίτη για την υγεία του, αποσκοπώντας στην εξομάλυνση και εξάλειψη δυσλειτουργιών που παρεμποδίζουν την εξυπηρέτηση του Πολίτη και κατ’ επέκταση και το έργο των εργαζόμενων στον Υγειονομικό Τομέα, με απώτερο στόχο την εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου.

 Η γνώμη σας έχει αξία. Γι αυτό το λόγω παρακαλούμε να συμπληρώνετε τα ερωτηματολόγια που σας διανέμονται σε κάθε Τμήμα στο οποίο νοσηλεύεστε. Για τους εξωτερικούς ασθενείς υπάρχουν ερωτηματολόγια στα Τ.Ε.Π. και στα Τ.Ε.Ι. Μπορείτε επίσης να τα ζητήσετε και να σας επιδοθούν στο αυτοτελές «Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών /-τριών Υγείας».

Σας παρακαλούμε πολύ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών οι οποίοι αιτούνται διευκολύνσεων και απαντήσεων μέσα από την ιστοσελίδα του Νοσοκομείου και έχουν  ως τελικό αποδέκτη το ΓΠΔΛΥΥ, όπως προχωρήσετε στην σχετική διευκρίνηση που αφορά στην υποχρεωτική καταχώρηση τηλεφώνου για την άμεση επικοινωνία .